cemal süreya
30.09.2015
Yorumum: İçindeki şiirler genel olarak güzel ve güzel mesajlarda veriyor. Beğendim. Yavaş yavaş bir şiir kültürüm oluşuyor sanki.
Baskı: Üvercinka