
Grey
e. l. james
10/10
Nasıl yorum yapsam bilemedim. İyi diyemiyorum kitaba; Çeviriyi beğenmedim. Kötü diyemiyorum; Grey varken nasıl kötü derim. . Sadece seriyi sevenler beğenmişlerdir benim gibi. Nihayetinde içinde Christian'ımız var. Umarım Pegasus olaya el atar da serinin diğer kitaplarını kurtarabiliriz.. Neden 10 puan verdim peki? cevap; Grey <3
Baskı: Grey