G
gamzegüş

03.02.2015

10/10

Tutkunu olduğum bir roman. Bu seriye başlamakta korkuyordum devamını getiremem sıkılırım diye. Ancak başladıktan sonra ayrı bir seri oldu benim için..

Baskı: Baştan Çıkarılmış (Gece Evi, #6)