ellen marie wiseman
02.07.2015
Okurken ağladım, öfkelendim, nefret ettim, nefes alamadım. Birçok bölümü "Olamaz...!" diyerek bitirdim. Mükemmel, uykusuz bırakan türden bir roman...
Baskı: Ardımda Kalanlar