naşide gökbudak
03.10.2015
Kitapta anlatılan hikaye etkileyici olmasa bile okurken yormayan, sıkmayan ve bittikten sonra da sadeliğiyle hafızamda yer eden bir kitaptı. Ama edebi yönünü zayıf buldum.
Baskı: Feraye