H
hergene54

31.05.2015

10/10

Sevgili Lord Jason Fielding ve Victoria.İyi ki bu kitabı okuyup sizinle tanışmışım.Umarım başkaları da sizinle tanışabilmek için,bu kitabı okurlar .Çünkü muhteşem,eğlenceli,komik ve romantikti ben şiddetle tavsiye ediyorum ;))

Baskı: Sonsuza Kadar (Sequel, #1)