jodi picoult
14.09.2012
Kesinlikle okunması gereken bir kitap!Sonunda gözyaşlarıma hakim olamadım.Beni gerçekten etkiledi.Eğer cesaretiniz yoksa okumayın!
Baskı: Kız Kardeşim İçin