F
fndkkk

06.10.2015

4/10

Cabuk okunan bir kitap ama ceviri kaynakli sanirim yazim dili cok rahatsiz edici.. Hos konu ve islenis tarzi da cok matah birsey degildi ama..

Baskı: İskoçyalı'nın Kollarında (The McCabe Trilogy, #1)