
Açlık
knut hamsun
P
Papillion02
08.10.2015
9/10
Neden daha önce okumadım diye kendi kendime söylendiğim bi kitap. Değişik bi ruh haline sokuyor insanı. Çevirisi çok güzel.
Baskı: Açlık

knut hamsun
08.10.2015
Neden daha önce okumadım diye kendi kendime söylendiğim bi kitap. Değişik bi ruh haline sokuyor insanı. Çevirisi çok güzel.
Baskı: Açlık