
Ölüm Şarkısı
p. j. parrish
L
lorrysossue
09.08.2015
10/10
O kadar akıcı ve sürükleyici ki ! Yerinde yapılan teşbihler , cümlelerde ki sadelik , özlü bir anlatım . Bu türden 2.kez okuyorum ve artık hrralde bu türlerden çok kitap okuyacağım ilkini 7.sınıftı okuyup ara vermeme rağmen . P.J.Parrish güzel iş çıkarmış ya da çıkarmışlar mı demeliyim :D
Baskı: Ölüm Şarkısı