H
hergene54

15.10.2015

10/10

SEP'in bu kitabına bayıldım. MUHTEŞEMDİ. Okurken kimi zaman güldüm, kimi zamanda gözlerim yaşlarla doldu.Öyle doğal, sımsıcacık ve duygu yüklü,etkileyici bir kitaptı ki her kitaba nasip olmaz böyle duyguları okuyucusuna geçirmek...Okuyun,okutun diyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.

Baskı: Küçük Bir Hayal Kur (Chicago Stars, #4)