M
maggie

20.10.2015

9/10

Her ne kadar bir kitabını ve serinin sonunu okumuş olsam da ablanın kendini Harlequin ile sınırlandırmasına üzüldüm. Kitap cidden çok güzeldi. Eksikleri yok değildi ama dediğim gibi, Harlequin olmasaymış o eksiklikler kapatılırmış. Elenaor, kocası, kızı ve Cristo'nun ortanca kardeşi hariç diğer karakterlere pek ısınamadım. Cristo beni baya çıldırttı başlarda.

Baskı: Yasaklı Bir Gece - Wellingham Brothers # 3