L
Lethe

16.10.2015

1/10

Güller ile konuşma kısmı olmasa idi yine iyi olabilirdi.O 1 Puanı bunun için veriyorum.Keşke kitaba roman değil Masal deseydiler...Çünkü roman değil,saçma sapan bir masaldan ibaret.

Baskı: Kayıp Gül (Kayıp Gül, #1)