S
Scylla

23.02.2015

10/10

Okuduğum ilk Hüsnü Arkan kitabımdı ve çok beğendim. Şarkıları gibi kitabını da çok sevdim. Naif bir üslubu vardı.

Baskı: Mino'nun Siyah Gülü