hüsnü arkan
23.02.2015
Okuduğum ilk Hüsnü Arkan kitabımdı ve çok beğendim. Şarkıları gibi kitabını da çok sevdim. Naif bir üslubu vardı.
Baskı: Mino'nun Siyah Gülü