S
Sinecemis

21.10.2015

9/10

Şimdiye kadar okuduğum en güzel yabancı kitaplardan biriydi. Keşke sonu ölümle bitmeseydi ancak o zaman bu kadar tat alır mıydım bilemiyorum.

Baskı: Aynı Yıldızın Altında