john green
21.10.2015
Şimdiye kadar okuduğum en güzel yabancı kitaplardan biriydi. Keşke sonu ölümle bitmeseydi ancak o zaman bu kadar tat alır mıydım bilemiyorum.
Baskı: Aynı Yıldızın Altında