S
sibelmert

22.10.2015

8/10

Çok da bir beklentiyle başlamayıp,severek,beğenerek bir çırpıda okuyup bitirdiğim bir kitap oldu. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2015/10/tessa-bailey-sen-benimsin-line-of-duty.html

Baskı: Sen Benimsin (Line of Duty, #1)