melih cevdet anday
22.10.2015
Kitaba 7 puan vermemin tek sebebi; içindeki Kafkaesk havanın özgün olmaması. Özellikle bazı bölümlerde Dava ve Şato'dan bir bölüm okuyor gibi oldum. Fakat Melih Cevdet'in satır aralarına yerleştirdiği aforizmaları ve usta kalemi yadsınamaz.
Baskı: İsa`nın Güncesi