iskender pala
25.10.2015
Bir bölümü gereksiz, söz de çok uzatılmış, o bölümü okurken çok sıkıldım. Lakin diğer her bir bölüm başlı başına enfes, hele ki sonlara doğru Nedim'in beyitlerini incelediği kısımda çok eğlendim..
Baskı: Ah mine'l - Aşk