özge uzun
26.10.2015
Bir anne olarak hiç kolay şeyler yaşamamış ve hala da mücadelesini veriyor. Annlik böyledir işte... Kitabım en güzel yanı acıtasyon olmaması ve ne kadar azimli bir kadınmış dedirtiyor.
Baskı: Sizin Hiç Maviniz Var Mı?