ıan mcdonald
26.10.2015
Merak ettiğim kitaplardan biriydi, sanırım isimi cezbetmişti ilk olarak... Ama kitaba başladım başlamasına ama ilerlemiyor, gitmiyor. Roman da anlatım dili sarmayınca, içine çekmeyince ilerlemiyor... Yarım bıraktım bende....
Baskı: Derviş Evi