P
peresstt

19.07.2015

10/10

"...Hiçbir yerde değilim, bana biraz yer ekler misin?" Çok akıcı bi çırpıda okunan harika bir kitap bayıldım. Özellikle karakterlerin en içten duygularını şiirle anlattığı kısımlar favorim.

Baskı: Çarpılma (Çarpılma, #1)