Huysuz ve Ruhsuz
Huysuz ve Ruhsuz

nehir erdem

P
peresstt

13.11.2015

8/10

İlk lbaşlarda yüzümde hep bi gülümsemeyle okudum. Ortalara doğru Yagiza feci sinir oldum sonrasında da baya çekti gerci. Sonlara doğru ise resmen kahkaha atarak okudum özellikle o nikah sahnesi yok mu 😄😄😄 uzun zamandır beni bu kadar güldüren bir kitap okumamistim. Kitapta en sevmediğim şey hızlı hızlı zaman atlama olayı, hic sevmedim oyle olunca hikaye cok kopuk kopuk geliyor bana. Onun dışında genel olarak sevdiğim, keyifle okuduğum bi çırpıda biten eğlenceli bir kitap.

Baskı: Huysuz ve Ruhsuz