P
pretty reader
01.11.2015
8/10
ilk iki kitap kadar sevemedim. neden bilmiyorum. yani aksiyon açısından da romantizm falan açısından da fena değildi kitap ama nedendir bilmem o kadar sevemedim. karakterlerine lafım yok onları zaten çok seviyorum ve aklımda güzel bir seri olarak kalacak ama size harika falan diyemeyeceğim.
Baskı: Günlerin Sonu (Penryn & the End of Days, #3)
