P
pretty reader

01.11.2015

8/10

ilk iki kitap kadar sevemedim. neden bilmiyorum. yani aksiyon açısından da romantizm falan açısından da fena değildi kitap ama nedendir bilmem o kadar sevemedim. karakterlerine lafım yok onları zaten çok seviyorum ve aklımda güzel bir seri olarak kalacak ama size harika falan diyemeyeceğim.

Baskı: Günlerin Sonu (Penryn & the End of Days, #3)