julia quinn
03.11.2015
İlk kitaptan daha çok sevdim.Güzeldi,sıkılmadan okundu bitti. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2015/10/julia-quinn-beni-optugun-gece-smythe.html#more
Baskı: Beni Öptüğün Gece (Smythe-Smith Quartet, #2)