karl ove knausgaard
05.11.2015
Yorumların fazla abartıldığını düşünüyorum. Okunabilir bir kitap. Sonuçta bir emek var ortada küçümsememek gerekli. Sadece yorumlara bakarak beklentimi fazla tutmuş olabilirim.
Baskı: Kavgam / Cilt 1