tess gerritsen
04.11.2015
Yine bir tess gerritsen klasiği...Mükemmel bir tıbbi gerilim romanı.kurgusu güzel, anlatımı akıcı.Hızlı ve bir solukta okunacak bir kitap.Tavsiye ederim.
Baskı: Gece Nöbeti