pierre loti
31.03.2013
çok güzel bi hikayeydi..yalnız elimdeki kitap 1941 basımı olduğundan o kadar çok anlaşılması zor kelime vardı ki..okumam anlamam normalden çok çok uzun sürdü..yinede okunmalı dediğim kitaplardan oldu.. :)
Baskı: İzlanda Balıkçısı