H
hafize

09.11.2015

8/10

severek okudum... karakterlerde güzeldi... özellikle Nevada'nın ailesini çook sevimli buldum... hatta kitabı aile sürükledi bir çok yerde... sonuna doğru iyice açıldı... o aksiyon dolu sahneler olmasa kitap 4 puanı alamayacaktı benden ;) lakin çeviri ve son okumada biraz sıkıntı vardı... bu kadarcık sıkıntı bir aşk romanında olsa dikkatimi çekmezdi ama paranormal kitapta olunca fark ediliyor maalesef :( umarım bir sonra ki kitapta bu sıkıntı giderilir... yine de çok zorlayıcı bir durum değildi paranormal romance severler kaçırmasın :)

Baskı: Kızıl Ateş (Saklı Miras #1)