kylie scott
26.05.2015
Kitabın içine bir türlü giremedim. Evelyn bana göre fazla salak, David ise aşırı bencil, sinir bir karakterdi. Kitabın bazı yerlerini atlayarak okudum ama bu bile bitirmemi sağlamadı. Yarım bıraktım, tavsiye etmiyorum.
Baskı: Aşkın Müziği