vüs`at o. bener
06.02.2016
Bir kere okunup kenara koyulacak bir kitap kesinlikle değil. Kapalı, çok zor öyküler, üstelik hepsi ortalama 2 sayfa uzunluğunda. Biraz da otobiyografik izler taşıyor.
Baskı: Kapan