
Pekin'de Sonbahar
boris vian
T
Tilkinin_ini
30.11.2015
6/10
Konudan konuya atlaması, irdelediği durum, anlatış tarzı itibariyle beni hayli sıkmıştır. Ama son sözü okuduğunuzda "Ha öyleymiş bu" diyorsunuz... Okunabilir...
Baskı: Pekin'de Sonbahar

boris vian
30.11.2015
Konudan konuya atlaması, irdelediği durum, anlatış tarzı itibariyle beni hayli sıkmıştır. Ama son sözü okuduğunuzda "Ha öyleymiş bu" diyorsunuz... Okunabilir...
Baskı: Pekin'de Sonbahar