T
Tilkinin_ini

30.11.2015

6/10

Konudan konuya atlaması, irdelediği durum, anlatış tarzı itibariyle beni hayli sıkmıştır. Ama son sözü okuduğunuzda "Ha öyleymiş bu" diyorsunuz... Okunabilir...

Baskı: Pekin'de Sonbahar