H
hergene54

18.11.2015

4/10

Anlatımında sorun vardı.Okurken bayağı zorlandım.Bu yüzden hikayeyi de sevemedim.Ben seri hatırına okumuş oldum. Malesef okumazsanız da olur diyebileceğim bir kitaptı. 😏

Baskı: Geçmişten Gelen Mutluluk (The Rules of Scoundrels, #2)