G
gzmarz

22.11.2015

8/10

Giriş kitabı olduğu için çok çok iyiydi diyemem ama kötü de değildi. Okuyamama durumunda olduğumdan birazda süründü ama hikayeyi sevdim, birkaç kitap ara verdikten sonra ikinci kitabını okumayı düşünüyorum. :)

Baskı: Efsane (Efsane #1)