marie lu
22.11.2015
Giriş kitabı olduğu için çok çok iyiydi diyemem ama kötü de değildi. Okuyamama durumunda olduğumdan birazda süründü ama hikayeyi sevdim, birkaç kitap ara verdikten sonra ikinci kitabını okumayı düşünüyorum. :)
Baskı: Efsane (Efsane #1)