E
esma kaya

23.11.2015

6/10

Bana biraz basit gelen bir kitap.Hatta başı baya vasattı ama sonlara doğru yine gideri var.Ne sevdim diyebiliyorum ne sevmedim.

Baskı: Pabucumun Ajanı -1