F
fndkkk

25.01.2015

1/10

içi bomboş,adıyla çok çok alakasız ve okuyucuya hiçbir şey vadetmeyen, laf olsun diye yazılmış öylesine bir kitaptı..okuduğuma resmen pişman oldum..

Baskı: Yoksa Hala Bekar Mısın (Lovett, Texas #3)