L
LadyMaria

25.11.2015

5/10

Sonunda bitirebildim.😒 Gizemli adamı çok beğenmiştim fakat bu kitap işkence gibiydi.Çeviriyi hiç begenmedim.Karakterin lakabini çok yadirgadim. Zayif'i Türkçeye çevirmek yerine anlami dipnot olarak yazilmaliydi.Karakterler 43-45 yaşlarinda bu yüzden de kitabin temposu bana ağir geldi.Tavsiye edemiyorum,giden parama salya sümük ağliyorum 😢

Baskı: Vahşi Adam (Dream Man #2)