R
Ronin47

29.11.2015

8/10

Serinin en iyi kitabıydı galiba. Hatta bende her kitapta yazarın biraz daha iyiye gittiğine dair bi izlenim oluşturdu diyebilirim.

Baskı: Alacakaranlık Nöbeti (Gece Nöbeti #3)