Y
yasemin144

01.10.2015

10/10

ﺴ Kurucunun Kızı ﺴ ✺ Merakla okumayı dört gözle beklediğim bir kitabım daha bitti. ◦ Mükemmeldi ⇨ İnanılmazdı ya! ∩▂∩ ✠ Kurucunun Kızı'nı çok keyifli ve severek okunan bir kitap olduğunu duymuştum. ↬ Ama kitap bitti bende bittim. ♡﹏♡ İlk olarak beklentimin çok çok üstünde çıktı. Bu nasıl bir kitaptı Yarabbi ? ★ Çok güzeldi ya! Valla şahaneydi. Bayıldım. Aşık oldum. Çok sevdim... ^_^ ➩ Benim kitabın içine bu denli gireceğimi, yaşayarak, sürüklenerek, kitaba fazlasıyla bağlanacağımı, olaylarını fazlasıyla hissetip, karakterlerine aşık olacağımı düşünmezdim. Ama hepsi oldu. Hemde çok ama çok fazlasıyla... ❃ Seni seviyorum Amy Engel! Hele ki oluşturduğun karakterler yok mu! Özellikle Izy ve Bishop... Bayılıyorum onlara adeta aşığıyım ღ _ ღ ↪ Tabi ki gıcık olduğum adeta tiksindiğim karakter de olsada ben bu güzelliği keyifle okudum. Her şeyiyle çok güzeldi ♡ ♡ ✦ Çeviri olsun, yazarın dili ve kalemi olsun çok çok harikaydı. Bır kere çok akıcıydı ✓ Ne ara bitmiş de ne ara onca olay geçmiş de ooo anlamamışım ⇨ Son sayfaya gelmişim hala çeviriyorum devamını okumak için, deli gibi! Son sayfa olduğunu anlayınca tabi öylece kalakalmıştım. O durumda bi hayli acı vermişti. Acil devam kitabı takviyesi yapılmaya ihtiyacım var ∩▂∩ ♚ Kitap kısa ama dolu doluydu gerçekten. Bana anlam katan, aşık olduğum o kadar fazla sahne vardı ki! Okudukça işaret koymak kadar zevk veren bir şey yoktu ✎ ❥ İkinci kitapta yakın zamanda çıkıyormuş. Çok mutluyum ya! Hemen onu alıp okumak istiyorum. Çok meraklıyım. Hele ki öyle bir sondan sonra! Allah bilir neler olucak? ●﹏● ✧ Kitabı herkese ama herkese çok çok tavsiye ederim. Çok severek okuyacağınızdan eminim. Cidden hemen okuyun şu güzelliği.. ☞ Keyifle, heyecanla, aşkla okuma dileği... ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Kurucunun Kızı (The Book of Ivy #1)