
Oyunlarla Yaşayanlar
oğuz atay
T
Tilkinin_ini
16.12.2015
8/10
Keşke bir kez daha sahnelense dediğim bir kitaptı... Oğuz Atay tadı diye bir şey var ya, işte o çok güzeldi...
Baskı: Oyunlarla Yaşayanlar

oğuz atay
16.12.2015
Keşke bir kez daha sahnelense dediğim bir kitaptı... Oğuz Atay tadı diye bir şey var ya, işte o çok güzeldi...
Baskı: Oyunlarla Yaşayanlar