T
Tilkinin_ini

16.12.2015

8/10

Keşke bir kez daha sahnelense dediğim bir kitaptı... Oğuz Atay tadı diye bir şey var ya, işte o çok güzeldi...

Baskı: Oyunlarla Yaşayanlar