Melekler Zamanı
Melekler Zamanı

fatma erdek

Y
yamak

18.05.2013

10/10

Son sayfayı henüz kapattım... Uzun zamandır okuduğum en muhteşem kitaplardan biriydi. NE desem, ne söylesem eksik kalacak; yetmeyecek. 725 sayfa aktı gitti ve gariptir olsa bir o kadar daha okurdum. Her bir karakter birbirinden etkileyiciydi. Her bir satır birbirinden özenliydi. Yazarın dili muhteşemdi. Sade diyemeyeceğim; ama anlaşılır ve akıcı. Duyguları öyle anlatmış ki iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Söyleyecek daha bir sürü şey var ama en iyisi siz okuyun da kendiniz görün :)

Baskı: Melekler Zamanı