fatma erdek
19.02.2013
bırakıp bırakıp tekrar elime aldığım bir kitap sonunda bitti... yarısından sonrası daha güzel o kavuşma halleri beni çok sıktı ama evlendikten sonraki bölümleri heyecanla okudum
Baskı: Melekler Zamanı