O
ozgevedugme

06.12.2015

10/10

Mazzanti, Şah Mat'tan sonra okuduğum ikinci kitabıydı yine soluksuz ve büyük bir heyecanla okudum, son 20-30 sayfaya kadar kim olabilir diye düşünüp durdum....dil akıcı, kurgu yine çok güzel ve kendini okutan bir kitap, pişman olmazsınız tavsiye ederim....

Baskı: Gördüğüne Asla İnanma