E
eylulberna

15.08.2013

5/10

Fikir olarak güzel (çocuklarına mektup yazmak olayı) ama beklediğim kadar iyi değildi. Sadece, İyi insanların kelebeğe benzediğini söylediği bölümü çok beğendim.

Baskı: Kızlarıma Mektuplar Yaşamdan Satırbaşları