
Kuşatma 1453
okay tiryakioğlu
D
dünyabayatli
12.12.2015
7/10
Kitabı keşke daha önceden okusaydım diye düsünüyorum. Mükemmel olduğundan değil, kitap güzeldi gerçi ama tarih kitabı okumaya yeni baslayanlar icin idealdi. Bu da roman olmasindan kaynaklaniyor. Daha ileri duzeyde tarih bilgisi olanlar icin bu gibi kitaplari okumak yerine daha bilgi yuklu kitaplar okumalilar diye dusunuyorum.
Baskı: Kuşatma 1453