Uçuyoruz
Uçuyoruz

peter stamm

E
e_e

14.12.2015

6/10

Kısa hikayelerden oluşan bir kitap..Fena değil..Zamanınız çoksa okuyun..Çevirisi vasat..Mot a mot türkçeye çeviri gibi kurulmuş duygusuz cümleler çoğunlukta..

Baskı: Uçuyoruz