Tanrılar Okulu
Tanrılar Okulu

stefano e. d'anna

N
Nurtaş

15.01.2013

7/10

Tamamen felsefe kitabı olarak düşünmüştüm ama birazda kişisel gelişim kitabı gibi geldi bana,bazı bölümlerinde aynı şeyleri tekrarlasada güzel bi kitaptı.

Baskı: Tanrılar Okulu