N
nrchn

17.12.2015

10/10

Çoook güzel bir kitap valla ben okurken bütün sıkıntılarımı dertlerimi unuttum daldım gittim Cricket'e ;) Lola ya arada sana vurmamak için zor tuttum kendimi :/ hem Max senin hem Cricket oldu gülüm .ama Max'e sonunda bi tane yapıştırmadın ya sinir oldum :D Lolanin giyinişi bana göre çok saçma geldi sonra yazarı araştırırken anladım ki aslında normalmiş.yazar çok sempatik ya :)

Baskı: Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)