pascal mercier
18.12.2012
Kitabın isminin Lizbon olması en sevdiğim yazarın Pessoa'nın şehri olmasından dolayı okudum. Ama gerçekten son zamanlarda okuduğum güzel kitaplardan.Kesinlikle okumaya değer.
Baskı: Lizbon'a Gece Treni