H
HankR

09.08.2013

6/10

Isınamıyorum bir türlü Murakami'ye. Gerçi okuduğum ikinci kitabı ve kendisi de bu kitapla tanınmak istemediğini belirtmiş ama piyasadaki -çok popüler olmasa da- fazla abartılmış kitaplardan birisi. Murakami'nin duyguları ve olayları aktarma becerisi çok iyi. Ama aktardıklarının içeriği de bir o kadar yetersiz.

Baskı: İmkânsızın Şarkısı