Mutluluk (Sequel, #3)
Mutluluk (Sequel, #3)

judith mcnaught

P
Paradisee

19.06.2012

9/10

Açıkçası başlarında çok çok sıkılmıştım :( Hatta baydı ama yarım bırakmak istemediğim için okudum. Yarısını geçtikten sonra kitap bir güzelleşti, bir harikalaştı ki gözümde anlatamam :)) Kısacasıı çok çok güzel iştee başları hariç tabii :(

Baskı: Mutluluk (Sequel, #3)