judith mcnaught
19.06.2012
Açıkçası başlarında çok çok sıkılmıştım :( Hatta baydı ama yarım bırakmak istemediğim için okudum. Yarısını geçtikten sonra kitap bir güzelleşti, bir harikalaştı ki gözümde anlatamam :)) Kısacasıı çok çok güzel iştee başları hariç tabii :(
Baskı: Mutluluk (Sequel, #3)